لوئیس: نیمار هیچ بازیکنی را به تمسخر نمیگیرد

 

مدافع چپ برزیلی اتلتیکو، در آستانه بازی با بارسلونا، به تمجید از نیمار پرداخت و از او در مقابل اتهاماتی که به وی زده می شود دفاع کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری فصل گذشته در ویسنته کالدرون، باعث عصبی شدن و در نهایت اخراج گابی شد. بازیکنان اتلتیکو و دیگو سیمئونه، در پایان آن بازی معتقد بودند که نیمار با حرکاتش در زمین، باعث تحریک بازیکنان مقابل می شود. 

فلیپه لوئیس، مدافع چپ اتلتیکو که فصل گذشته برای چلسی بازی می کرد، در همین رابطه به آ اس گفت:" من نیمار را خیلی خوب می شناسم. چه زمانی که سانتوس بود و چه از زمانی که باهم در تیم ملی هم بازی هستیم. او از آن موقع هیچ تغییری نکرده است. 

البته در اسپانیا برخی حرکات خاص ما برزیلی ها چندان مرسوم نیست اما می توانم با قاطعیت بگویم که نیمار هرگز در زمین قصد توهین به بازیکن مقابلش را ندارد و هیچگاه نیز کسی را به تمسخر نمی گیرد. شیوه بازی او به گونه ای است که برخی مواقع به نظر می آید قصد تحریک بازیکنان مقابل را دارد.
او بازیکنی تکنیکی و بسیار سریع است و وقتی صاحب توپ می شود، باید بسیار مراقب او باشید و بهترین بازی خودتان را انجام دهید. باید حداقل شانس را به نیمار داد."

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 2:10 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.